Gud i himmelens vilda parader

Haha, citerar hon städtanten i det där städprogrammet som gick på fyran förut.. Minns inte vad det heter, Rent hus kanske? Vad jag ville säga med det är att jag är väääldigt trött. Det blev tv i några timmar ikväll, orkade inte så mycket annat. Men jag har skrivit ganska mycket idag ändå. Och fixat referenslista nu senaste halvtimmen eller nåt, bara det är ju en hel vetenskap i sig! Plus att man tydligen gör olika på olika instutitioner/akademier. Fel att enas om en som funkar överallt?

Nåväl. Godnatt med er. Imorgon ska jag upp tidigt och skriva igen är tanken. Hujedamej. Och sen ha klassisk sånglektion och sjunga högt och dessutom på franska, svårt vill jag lova!

Kommentarer
Postat av: Wiilow

Hahha rent hus tanten glömmer man inte, hon sa något sånt!



Men å det låter mycket. Sånglektion på fransa med...oj! men du är duktig! Du kan det!



När har ni lov? Nästa vecka?



KRAMAR! ♥

2010-02-17 @ 02:08:07
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0