Winnerbäck

Sitter och halvlyssnar på Lars Winnerbäcks album Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar jag mig igen samtidigt som jag pluggar. Helt plötsligt hörde jag textraden "Vi är två hjärtan i samma kropp" (ur Du är min vän i livet) och blev så himla rörd. Den gick rakt in. Jag lyssnade ju inte ens på texten innan eftersom jag läser samtidigt, men den gick igenom allt! Konstigt hur det kan bli :)

Eftersom jag och Emma har arrat SMASK hela dagen så blir det till att plugga lite nu på kvällen. Men jag orkar inte så mycket mer nu.. Ska göra lite till innan So you think you can dance bara.. Sen blir det sängen!

Kommentarer
Postat av: elin leijon - professionell makeupartist

Nemen tack du :)

2010-02-10 @ 22:59:39
URL: http://elinleijons.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha ja mupp kan man verkligen kalla honom

2010-02-10 @ 23:12:36
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0