Ansiktsmask

För första gången i mitt liv har jag nu applicerat en ansiktsmask! Jag tänkte först visa er bilder, men jag ser ju helt störd ut nu när den börjar stelna, haha. Har lite hemmaspa idag, fick en scrub från lush av Cecilia i julklapp, så den har jag använt nu och jag måste säga att jag tyckte om den!

Sen ska jag ta tag i garderobsrensandet igen. Trots att jag är trött idag också. Men den här gången är det för att Dennis höll mig vaken med sitt snarkande. Han snarkar tack och lov bara ibland. Och oftast slutar han när jag puttar till honom. Men det funkade inte inatt. Jag hade öronproppar till och med, men kunde ändå inte sova.. Nåja, jag får vara glad att jag är ledig och har tid att sova kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0