Baressoshop

Idag har jag fått hem mina två Osis dust it från http://www.baressoshop.se/. Beställde en parfym till Dennis också, först fanns den inte i lager och jag skulle få vänta 2-3 veckor (fick jag veta någon dag efter att jag hade betalat) och några dagar senare skulle de tydligen inte ens få in den i lager. Väldigt tråkigt, för den var riktigt billig där! Men men, pengarna sitter återigen på mitt konto och som plåster på såren slapp jag betala frakt. Och jag betalade bara 149 kr för två Osis dust it (vilket nog är priset för en hos frisör). Så jag är nöjd! :)


Har precis kollat på Let's dance. Det är kul ett tag, men två timmar är på tok för länge för min smak, hinner tröttna. Men på det stora hela tycker jag att de flesta var riktigt duktiga! Men mest imponerad är jag nog faktiskt över Dermots svenska, haha.

Godissugen är jag också. Men jag får inget. Jag har dessutom varit duktig och tränat idag. Och jag förvånade mig själv med att fundera på när de öppnar på morgonen och om jag kanske skulle gå och träna riktigt tidigt någon dag när jag har skola.. What?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0