Bildbomb julafton

På morgonen fick jag denna i julstrumpan, någon som kan gissa vad det kan vara? :P


Även denna från andra brorsan låg i strumpan.


Julbord hos mormor och morfar


Brorsorna. Magnus ser verkligen inte ut att ha lika trevligt som Stefan, haha :P


Haha, måste lägga upp det här. Vad tittar de på? Ingen tittar på någon annan ju. Morfar, farmor och pappa.


Jag, mormor, mamma, morfar, farmor, pappa.


Vem vill vara tomte? Ingen kände sig manad, men mamma tog på sig rollen till slut:


Julgranen, som ni kanske ser ;P


Stefan spexar


Och kittlar sin lillebror


HAHA. Behöver jag säga mer? :P


Nu är tomten verkligen på g!


Fortsätter i nästa inlägg!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Svar: Hoppas att jag vänjer mig snabbt då :) Nej jag behöver bara ha dom när jag ska se saker som är på långt avstånd. Så när jag bara är hemma så tror jag att jag skippar dom. Men i skolan osv så kommer jag ha dom :)

2010-01-03 @ 14:47:09
URL: http://shoppheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0