En av tre..

Nu är den längsta av dagens tre texter avklarad (eller nummer 6 av 8 den här veckan, det låter ännu bättre). Dessvärre var det den enda texten på svenska, så de andra två lär väl ta lite längre tid. Men nu har jag en paus med te och choklad. Känner mig sådär allmänt hatisk mot det mesta idag, har så sjukt ont i magen, så jag har egentligen inte lust att göra någonting förutom ligga i soffan och tycka synd om mig själv :P Möjligtvis arra SMASK, men det vet jag inte riktigt om jag har tid med.. Har skrivit in rätt melodi och stämmor i sången iaf.


Allt för att pigga upp. En gammal men rolig bild på min lillebror Magnus vid familjens sommarstuga. Fråga mig inte hur jag lyckades få till de "coola" effekterna, för det vet jag inte :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0