Godissugen

Fy vad jag är godissugen! Men som tur är så har vi inget godis hemma och jag tänker minsann inte gå och köpa något heller!

Och förresten. Jag vet inte om ansiktsmasken var något för mig.. Vem använder sånt en gång i veckan som det stod på förpackningen?

Kikar runt på H&Ms rea lite då och då. Jag är lite sugen på den här paljettkavajen. Men när skulle jag ha på mig den tro? Kostar iaf 299 istället för 599 nu. De skulle gärna kunna få sänka priset ännu mer, då skulle jag nog köpa..


Kommentarer
Postat av: hp

HAHA! Exakt lilla pakt. sovde och sjungde är ju helt underbara böjelser man borde börja använda sig av.



ömma smek



/HP

2010-01-06 @ 20:42:04
URL: http://www.katrinsgoodiebag.se/blog/hanapee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0