Serietidning



Såhär kan det bli när man sitter i datasalen och är trött. Photobooth är rooooligt!

Jag och Emma har arrat lite mer SMASK nu, men det tar ju sin lilla tid om man säger så.. Är inte van vid finale (notskrivningsprogram) på mac och många knappar på tangentbordet gör inte samma sak som de gör på pc. Lite irriterande, men det är tur att jag lär mig snabbt iaf!

Hade seminarium imorse, det kändes mycket bättre än sist faktiskt. Och jag vågade prata. Flera gånger! Snart är det dags för föreläsning igen.. Får se om jag orkar gå på båda eller om jag går efter den första..

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilket program är lättast mellan Finale och Sibelius (vad heter det?)

2010-01-27 @ 21:13:07
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0