Shopping på hög nivå!

Jag valde ju att plugga igår så jag skulle ha tid att shoppa idag, haha. Och oj, vilken shoppingdag jag har haft! ;P Dock började den sjukt segt eftersom jag hade fått ett utbetalningkort med lite lön som jag skulle lösa in. Och jag kom väl till banken vid lunchtid när alla andra var där, så det tog säkert 45 min. Men med lite mer pengar på kontot går det ju ännu bättre att shoppa tänkte jag ;)

Första stoppet efter banken blev H&M eftersom det ligger typ tvärs över gatan. Där blev det denna för typ 69.50.


Jag fick pengar i julklapp för att köpa träningsskor, så det gjorde jag minsann också! Har kollat lite innan, men bara hittat skitskor. Nu bad jag om hjälp och det första paret jag provade fick även följa med hem, det är inte ofta det händer! Snygga och sköna :) Kostade egentligen 1100, men det var nåt specialerbjudande nu så jag fick dem för 750, lite mer humant pris. Från team sportia. En rolig grej var förresten att jag bad en kille om hjälp, sen nästa gång han kom ut hade han med sig tre till som stod och pratade om skorna med varandra så det såg ut som alla fyra skulle hjälpa mig, hahaha.


Gick runt på diverse ställen och hamnade till slut på gina tricot. Där gjorde jag dagens bästa fynd. 49 kr/st! (Skärpet passar så bra till allt, känns som jag använder det nästan varje dag :P)


Jag köpte dessutom en bh på Lindex, men dess utseende är hemligt, åtminstone så länge jag har på mig den. På apoteket shoppade jag också lite, men det är väl mindre spännande att rada upp värktabletter och öronproppar här, haha :P Har dessutom rundat upp och skänkt lite pengar till Haiti, bra grej att ha hos affärerna tycker jag! Många bäckar små..


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Snyggt! Vill också shoppa.

2010-01-25 @ 18:07:18
URL: http://Principessan.se
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

fina du!

hoppas du har en mysig kväll!kram

2010-01-25 @ 18:35:13
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Åsa

Så sjukt fina kläder! Hurra! Och tusen tack för idag. Jag har fått en tid nu och sådär. Det blir nog bra.

2010-01-25 @ 20:52:59
URL: http://skimrande.webblogg.se/
Postat av: kickan34

tror jag har en likadan som din blå tishirt från HM. :) assköna och fina! :):)



Har inte vart så aktiv med kommentarer o så, haft lite mycket farande hit o dit.. Har ju din på bloglovin så kollar in lite då o då! :) :D KRAM

2010-01-27 @ 22:58:20
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0