Stort projekt på gång

Nu har jag precis börjat med något som jag har skjutit upp alldeles för länge. Det ligger massa kläder i sovrummet på ett bord, vet knappt vad som är rent och smutsigt längre. Så nu har jag börjat sortera upp det. Och jag har även planer på att rensa bort en hel del kläder ur mina garderober. Jag har två garderober plus en byrå. Dennis har en garderob, haha. Inte för att jag har tänkt ge bort någon till honom, jag behöver bara rensa eftersom det är överfullt i mina ;) Passar på nu när han är på jobbet. Det vore kanske lite skönt om han hjälpte till, men jag har en känsla av att det går fortare om jag gör det själv. Då blir det dessutom precis som jag vill ha det ;) Han kan få hjälpa till att tvätta imorgon istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0