Terminen har börjat

Jaha, då har vårterminen börjat på riktigt.. Pedagogiken är igång och det känns fortfarande skittråkigt. Tur att Emma fick byta till min grupp iaf, så kan vi skriva SMASK lite lättare eftersom vi får vara lediga samtidigt. Annars hade jag dessutom varit ensam om att utbilda mig för att undervisa äldre barn. Verkligen alla andra inriktade sig på förskolan och lågstadiet.. Konstigt eftersom vi var minst 20st i gruppen..

Imorgon har vi den första riktiga föreläsningen. 8.15 förstås för att göra det ännu mer lockande. Nu har jag åtminstone letat fram 6 av 8 texter som ska läsas till på fredag. Ska göra en kraftansträngning och leta mera imorgon, har verkligen ingen lust att köpa en bok som man ska läsa typ 30 sidor i.. Det är inte okej på något sätt!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja, visst är spelsidan sjuk? Jag blev så grymt arg!!



Heja dig med pdin! det kommer att gå som en dans ska du se fina malin!!

2010-01-18 @ 22:27:59
URL: http://skimrande.webblogg.se/
Postat av: Maria

Oj, vad få som läser mot äldre barn. Hur kommer det sig?

2010-01-18 @ 22:32:08
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0