Veckans blogg och internetshopping

Jag är med och tävlar om att bli veckans blogg, rösta jättegärna på mig här, jag är nummer 2!

Jag sitter för övrigt och internetshoppar. Är igång och beställer från H&M, hittade en del på rean faktiskt, alltid roligt! Just nu ligger notan på 1400 kr, så jag har en hel del att rensa bort, haha. Visserligen för 14 varor, så inte så dyrt om man ser det så. Ska beställa lite till Emma också, men hennes var inte så dyrt, men jag tänker inte shoppa för över en tusenlapp för det! Nog för att jag har fått betydligt mer pengar från CSN den här månaden än normalt.. Men jag tänker spara de extra pengar som jag ändå inte brukar ha, de kan komma väl till pass en annan gång. Är det förresten töntigt att beställa två likadana plagg fast i olika färger?

Rensade lite och just nu är allt detta (av mitt) kvar, typ 800 kr med frakt skulle allt gå på. Plus att jag ju har 10% rabatt kom jag på nu! Får se om det blir allt eller om jag tar bort något mer.. Är väldigt tveksam till den lavendelfärgade klänningen, den är en helt annan färg i katalogen, ser mycket mörkare ut. Och den mörkare skulle passa mig bättre. Den orangea blusen vet jag inte heller.. Kanske lite tråkigt med mycket svart förresten? Men svarta baskläder är ju det jag använder mest..



Allt kommer ifrån H&M.

Uppdatering: Tydligen fanns inte allt inne heller, orkar inte vänta en månad, leggings och nattlinne kan jag ju alltid köpa i butik. Så då blir det ju billigare, åtminstone för nu. Tar bort hälften typ haha. Nattlinnet, leggings, träningslinne och den orangea och den gröna blusen. Och byter ut lavendelklänningen mot en hallonröd. Och lägger till ett nattlinne. Inte det lättaste sånt här!


Kommentarer
Postat av: maygol

Klart jag röstar på dig :D



Jag har också shoppat på H&M, men inte på nätet :P



Hittar aldrig de där sablans lacktightsen NÅGONSTANS!

2010-01-23 @ 02:33:05
URL: http://lastchancedance.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh, jag vill ha lacktights! :) Ska köpa det på måndag när Csn kommer. Får hoppas det blir bra på scen :)



Har röstat på dig nu! Två gånger :D

2010-01-23 @ 12:52:36
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/
Postat av: Alexandra, KAKHUSET

åh! H&M har såå mycket snyggt just nu! :D

2010-01-24 @ 11:33:46
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0