Stadstripp

Kände att jag ville fixa mig lite extra idag, inte så mycket för att jag skulle till stan utan mest för att det är kul. Så det blev ögonskugga för första gången på länge :P Tre orangefärgade från min 88-palett, men som tur är så blir de inte riktigt lika färgstarka på, i så fall hade jag nog sett ut som en clown :P Syns inte så jättemycket på bild kanske, men det blev fint i alla fall (nevermind the blött hår) :) Nya ringen också, kan inte bestämma mig vilket finger den är bäst på.. Har haft den på långfingret idag, men den är justerbar, så det är ju bara att byta om man känner för det.




Dagens outfit plus födelsedagklänning (från H&M alltihopa) från bröderna som jag hittade själv, haha. Det blir bäst så ;) Dock vet jag inte om jag skulle vara barbent i den, men det blev så när jag provade den lite snabbt och fotade mitt i natten hemma hos familjen ;)

Kommentarer
Postat av: Wiilow [ foto tankar & känslor ]

Du är så fin !

dina fina bruna ögon helt amazing!



Kram

2010-07-27 @ 22:40:25
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0