Snart sommarlov!

Nu är det nära till sommarlovet! Emma kom hit vid halv elva igår och sen satt vi hela dagen och kvällen igår plus dagen idag och skrev på vår sista examinationsuppgift i pedagogiken. Vi blev klara idag vid fem eller nåt, himla skönt att bli klar så pass tidigt, det har nog aldrig hänt förut. I vanliga fall brukar det bli att sitta hela kvällen också. Men vi samarbetar bra, så det går fort framåt. Skönt att slippa skriva med någon man inte känner, det hade nog tagit mer tid..

Jag har ju lyckats bli förkyld igen, så himla störande. Precis när jag hade blivit frisk från den förra förkylningen dök det här nya äcklet upp. Jag hostar som en galning idag, sjukt jobbigt. Så imorgon tänker jag vara hemma och krya på mig. Skulle egentligen ha suttit i provkör, men det är ju ingen mening att försöka sjunga när man bara hostar. Dessutom tror jag inte de nervösa viftarna (de som söker kördirigeringskursen alltså :P) uppskattar mitt hostande, så de klarar sig nog bättre utan mig.

Nu ska jag unna mig ett avsnitt CSI, en macka och en till kopp te innan jag går och lägger mig.

Kommentarer
Postat av: Wiilow Foto - Tankar & Känslor

honung, honung - det hjälper sägs det.



Annars är en bra kur... (kanske redan sagt det förr)... att hacka en halv vitlök och blanda med pressad citron (ca 2 matskedar) + vatten i ett glas och dricka det då man börjar känna sig risig. Bra att pröva nästa gång..



Kramar♥

2010-06-03 @ 21:39:26
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0