Grey's Anatomy

Den mest underbara av alla serier har äntligen börjat igen! Det finns visserligen att se på internet, men när det gäller Grey's vill jag minsann ha bra bild- och ljudkvalitet! Så jag har gett mig till tåls. Och visst var det värt all väntan. Så sjukt bra!

Den här dagen har till stor del bestått av läsning, ca 300 sidor har jag läst idag. Förut tyckte jag att det var hur mycket som helst, men eftersom vi skulle läsa närmare 1000 sidor till förra seminariet kändes det här som piece of cake! Jag har faktiskt hunnit med lite roliga saker  idag också. Jag promenerade både till och från skolan (tar typ en halvtimme dit) i vad jag hade tänkt skulle vara en solig promenad, men solen försvann tyvärr ganska snabbt. Väl på skolan hade jag sånglektion, det är så roligt! Och jag gör sådana framsteg just nu, woho! På vägen hem efteråt hämtade jag upp Adrijana och så gick vi och tränade. Jag är riktigt duktig nu och satsar på 4 gånger i veckan, hittills har jag lyckats hålla det också. Dessvärre kommer det bli svårare att hinna komma iväg nu när jag ska ha VFU i Köping i 5 veckor.. Men men, jag får gå dit på kvällarna.

Nu börjar det bli läggdags här. Imorgon väntar studiegrupp, föreläsning och SMASK-fix. Godnatt!

Ni får en dålig webcam-bild i brist på annat, känns som det var så längesen jag hade en bild..



Kommentarer
Postat av: Johanna

ja jag vill ha något och se fram emot... och jag hade streck sett tom jag laddat ner hela säsongen..

2010-03-04 @ 15:41:43
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0