Ikväll gäller det!

Ikväll är det äntligen SMASK, det vi alla har väntat på, haha :) Jag håller just nu på att packa ner allt jag ska ha med mig. Scenkläder och sånt bor i konserthuset, men jag måste ju ha något att ha på mig på efterfesten ikväll också. Det ska bli så himla kul det här! Lite nervöst börjar det bli nu, men jag tror jag kan det bra egentligen :)

Tänkte ta med mig kameran och ta massa backstagebilder, tror inte jag har möjlighet att ta några under själva föreställningen, men det finns det alltid någon annan som gör :)

Vad gör ni denna lördag?

Kommentarer
Postat av: Wiilow - Foto- Känslor -Tankar

åhhhhhh jag är sååååååå nyfiken på hur allt gått!!!!!!♥♥



Denna Lördag är jag bara nyfiken på resultatet av SMASK ;)

2010-03-28 @ 03:52:33
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: kickan34

Jag kollade på Get smart - filmen. o designat några bikinis. som du gärna får rösta på! :) HUr gick SMASK

Förresten!?

Kram!!

2010-03-28 @ 04:05:33
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0