Skön dag!

Vad skönt det är att bara kunna ta det lugnt en dag mitt i veckan såhär! Har tränat för fjärde dagen i rad. Kände att jag var tvungen att passa på när jag hade tid, vilket jag inte kommer ha på några dagar nu, men nu blir det vila tills på fredag åtminstone. Nu är jag visserligen på skolan, har sjungit lite kör. Sen är det dags för SMASK-rep. Men innan det ska jag buda på en till auktion på Tradera. Blir så himla nervös, haha. Men det ser ljust ut än så länge. Hoppas inte det är nån gris som lägger in ett äckligt högt maxbud i sista sekunden som det var igår bara..

Bjuder på två normala och två muppbilder ;) Måste ju sysserlsätta mig medan jag väntar!



Kommentarer
Postat av: Maria

haha, Jay Lenno på den nedersta bilden till höger!

2010-03-09 @ 20:42:15
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0