Tradera igen

Nu äntligen har Emmas SMASK-skor från Tradera kommit, tog typ två veckor.. Mina kom fram på bara några dagar, så det var lite skillnad.. Har även sytt den ena dansarens scenkläder. Inget avancerat, så det gick ganska fort. Visar förstås så fort jag kan! Och! Nu har folk börjat buda på skorna som jag har lagt ut, roligt! Hoppas på att de går upp lite nu bara så jag får tjäna lite pengar :)

Jag måste nog snart gå och lägga mig, är så himla trött. Inte så konstigt iofs, har ju varit uppe sen halv sex imorse och jag somnade alldeles för sent för mitt eget bästa igår. Imorgon ska jag också till Köping, men jag har sovmorgon och kan ta ett tåg som går tre timmar senare än imorse, lyxigt!

Kommentarer
Postat av: kickan34

ok, himla vad du fyndar! ^^



härligt med sovmorgon hopaps du får en bra mo9rgon dag! :)



Kram

2010-03-22 @ 22:49:44
URL: http://kickan34.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin - viktminskingsbloggen

SV: ja den blev fin fast vet inte riktigt vilken som kommer tatueras in :D

2010-03-23 @ 14:46:00
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0