Ancient Aliens

Hej svejs. Jag har knappt varit hemma de senaste dagarna, men ni har nog klarat er bra utan mina inlägg ändå kan jag tänka ;P Igår jobbade jag hela dagen i Köping, var riktigt kul som vanligt :) Vilket bra yrke jag har valt ;D Jag hann vara hemma i max en timme innan jag begav mig till skolan för kulturfestival och där var jag hela gårdagskvällen. Finfina framträdanden! Idag har jag varit i stan och kollat på när en kompis band spelade på Yeah-festivalen, massa lokala band som spelar.. Men min huvudvärk sa åt mig att åka hem efter någon timme, det var nog bra gjort av den.

Väl hemma har jag kollat på Ancient Aliens 2012 från Historychannel, men på youtube i 9 st 10-minutersdelar. Finns i jättebra kvalitet. De tar upp massa teorier om att aliens kan ha hjälpt till att bygga typ pyramiderna och alla såna grejer som man verkligen inte förstår hur de har lyckats bygga. Riktigt spännande var det! Jag älskar sånt där!




Ikväll blir det Eurovision med Adrijana, har inte sett kvalen, men jag kan inte påstå att jag är förvånad att inte Anna tog sig vidare. Jag trodde verkligen inte ens att hon hade en chans att vinna i Sverige, ännu mindre i Europa.. Tror helt klart att Salem hade gått hem bättre.. Men det är ju för sent nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0