Skitbussar!

Det blev verkligen ännu sämre sen de bytte busslinjer i den här staden. Jag blir galen! Vid tre gick jag och Dennis hemifrån, han skulle till jobbet och jag skulle till apoteket och fylla på halstablettsförrådet. Först skulle han köpa snus och så skulle vi åka med bussen kvart över.. Men den kom inte. Någonsin. Det åkte förbi två bussar ej i trafik och en buss som tar en annan väg och skulle bli helt fel. Och när nästa buss äntligen kom (vid tio i fyra) var den också sen, så himla dåligt! Usch. Men nu har jag shoppat loss på apoteket. Plus att jag köpte ännu mera glass så jag ska ha lite att välja på. Har precis ätit glass för tredje gången idag, men det är ju typ det enda som lindrar halsen för en stund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0