Uppochner

Ujuj. Nu har vi vänt upp och ner på rabatten på framsidan. Det såg för täskigt ut innan, men det är inte så lätt att hinna med när man aldrig är hemma :P Vi sådde gräs där förra våren och det såg jättebra ut då.. Men nu hade det vuxit upp massa konstigt ogräs med monsterrötter och tagit över halva rabatten. Inget gräs växte emellan heller. Men nu är det borta och vi ska så nya gräsfrön så fort vi har köpt några. Det var riktigt tungt att fixa till.. Måste klippa gräset på baksidan också, de ska besikta i veckan och man får böter(!) om man inte håller det snyggt. Jobbigt att ha tidspress med sånt, ifall vädret inte samarbetar när man väl har tid så är det ju inte så lätt..

Min hals börjar göra jätteont igen, himla olägligt eftersom jag ska sjunga massa i veckan. Och jag och Emma har fått våran första spelning på lördag, hoppas vi får många fler i sommar!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-05-30 @ 19:30:57
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0