Slut som artist

Ja, så känns det. Jag känner mig helt slutkörd den här terminen. Jag misstänker att jag har haft alldeles för mycket att göra under alldeles för lång tid. Jag märker mer och mer att jag drar mig undan, orkar knappt umgås med folk.. Vill helst bara vara hemma och sova typ.. Känns inte alls bra. Det är nog tur att det är sommar snart så jag får vila.

Till råga på allt har jag fått i uppgift att vara ordförande på körens årsmöte imorgon, jag har inget minne av att jag har sagt ja till något sånt, men nu måste jag tydligen. Känns också bajs, jag har ingen koll på hur sånt går till. Men vi får väl hjälpas åt så går det säkert genomföra..

Nu går jag och lägger mig, mitt huvud vill döda mig.

Kommentarer
Postat av: Maria

Då verkar mitt huvud slutit pakt med ditt huvud för det dödar mig också! Jag ska också lägga mig nu, har suttit alldeles för länge vid datorn. Ska du jobba nåt i sommar eller bara vila upp dig? puss

2010-05-26 @ 23:02:10
URL: http://readingmary.blogg.se/
Postat av: Angelica

Två tävlingar i bloggen :) Kika in!

2010-05-27 @ 11:09:01
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0