Adventsköket

Nu är det adventigt även i köket. Däremot har vi inte diskat på ett par dagar, så den delen av köket undvek jag att fota ;)

Före/efter


Snodde lampan från den röda adventssjärnan till den vita som bor i vardagsrummet. Får nog köpa en till sån sladd, det är ju finare när den lyser ;)


Jag måste såklart matcha adventspyntet ;) Idag är mitt hår lockigt, det brukar bli så när det är nyklippt, lockarna orkar väl dra upp sig bättre då kanske :) Känner mig lite mer som mig själv när inte frissan har stylat håret också. Nu är det visserligen så ostylat som det kan bli, har låtit det självtorka och inte ens borstat det.

Kommentarer
Postat av: Maria

Du är fin i både lockigt och plattat =) Jag tycker också det känns bättre när man får styla håret själv, även om frissan är duktig så känns det inte som jag.

2010-11-27 @ 19:41:28
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0