Adventspynt

Jag är en sån som är emot att pynta före första advent. Nu är det visserligen inte första advent förrän imorgon, men jag tyckte ändå att det var okej. Vill ju att det ska vara fint till imorgon, så man bara kan mysa då. Jag har nyss pyntat lite i vardagsrummet, ska ge mig på köket snart. Under tiden lyssnar jag på Frank Sinatra – The Christmas Album.

Före: Ganska mysigt, ja. Adventigt? Nej.


Efter: Mysigt? Ja. Adventigt? Alldeles lagom.


Okej, jag erkänner. Bilderna är arrangerade. Fixade så det blev mörkt ute under tiden jag bytte gardiner och grejade ;) Ljuslyktorna fyndade jag igår för 20 kr och adventsstjärnan fyndade jag för några veckor sen för 25 kr. Nöjd? Oh ja ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Snyggt snyggt :)

2010-11-27 @ 17:09:24
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

och nu glömde jag ju klänningarna :) 1:an är en klar favorit hos mig, 5:an med :) de tre klänningar som får mest beställer jag, så kan man se om någon passar :)

2010-11-27 @ 17:10:10
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0