Andas

Inte konstigt att det är svårt för mig att sjunga klassiskt, jag har precis kommit fram till att jag inte är så bra på att andas ordentligt. Det känns som jag har någon slags spärr i halsen eller nåt som gör att det är väldigt svårt att andas djupt. Enda gången jag får ordentligt med luft är när jag gäspar. Och det kan jag ju inte göra hela tiden.. Fick lite övningar av sångfröken som jag hoppas kan hjälpa till.

Känner att jag behöver piggas upp, har känt mig nere i säkert en vecka nu. Så jag ringde och bokade klipptid imorgon, tur att det fanns :) Kl 9 visserligen, men det ska väl gå bra. Tänkte gå på stan efteråt, det lär väl inte vara så mycket folk när de öppnar tänker jag. Ska bli skönt att få en lite vettigare frisyr igen. Klippte mig sist i början av september tror jag, så det var väl dags nyss egentligen..

Idag lade sig håret bra för en gångs skull, men så är det ju verkligen inte varje dag.. Och de här bilderna är dessutom tagna efter att jag var ute i snöstormen, med mössa och huva såklart ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas övningarna hjälper :)

2010-11-24 @ 18:52:52
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Elisabeth S

Fan vad jag känner igen det där. Vad bra att ni kom fram till något :)

2010-11-24 @ 20:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0