Höstmys

Kände att det behövdes lite ljus i mörkret, så jag tog och letade fram en massa ljus. Och såhär mysigt blev det då i vardagsrummet:




Och det så kallade kontoret som jag nämnde tidigare fick sig en liten ljusglimt också. Hade lampan i fönstret tidigare, har fått den av Dennis jobbarkompis som inte ville ha den längre. Jag är inte heller så förtjust i den, det hade varit så mycket snyggare om det var frostat glas. Men men. Den fick mig att inse att det kanske skulle kunna funka med en bordslampa eller sju där istället, haha :P Tavlan har jag målat själv, några år sen nu dock.

Kommentarer
Postat av: Mary

Vad mysigt det blev! Tuva är så nyfiken på ljus så hon brukar nosa på dem och bränna morrhåren när vi har tänt ljus.

2010-11-07 @ 19:51:46
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Marcela

de såg verkligen mysigt ut! Jag älskar att tända ljus! :)

2010-11-08 @ 09:36:22
Postat av: » iѕaвella szerafia. - bloggdesign

mysigt! :D Älskar att tända ljus på vintern!



Unika & personliga bloggdesigner, nu till sänkt pris!

Kontakta [email protected]

2010-11-12 @ 12:55:03
URL: http://szerafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0