Motalaturné

Imorse strax före 9 började vi packa in i minibussen. Det spöregnade såklart, så det var väl lagom mysigt.. Sen bar det iväg mot Motala för två konserter. Vi hade en riktigt rolig dag, men det är ju tröttsamt att rodda fram och tillbaka alltså.. Men vi börjar nog bli rätt bra på att göra det snabbt. På vägen dit blandades regnet med snö, så det var inget mysigt väder direkt.. Och på hemvägen var det mörkt ute.. Var helt slut när jag kom hem, så det blev en kväll i soffan. Såg Ung och bortskämd bland annat. Vilka idiotiska människor det finns alltså!

Busvädret.


Jag och Minda satt och trängdes i framsätet, det var 3 säten fram nämligen.. Men det var mysigt ;)


Passade på att ta några kort på den enda låt som jag inte var med på under konserten. Richard, Emma, Daniel och Minda.


Och jag såg ut såhär idag, åtminstone när vi åkte. Sen var det ju scenkläder som gällde. Och det var samma som i fredags.

Kommentarer
Postat av: Maria

så himla söt du är! hur kändes det att vara tillbaka i dom gamla lokalerna? puss

2010-11-16 @ 08:15:52
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0