Inplastad

Eftersom jag helst inte skulle blöta ner brännskadan nu i början så fick Dennis hjälpa mig och plasta in bandaget nyss när jag skulle duscha. Men det gick bra, lite ovant att tvätta håret med en hand bara :)

Brännskadan är ungefär så stor som tejpbitarna på andra bilden, som en handflata ungefär. Inte skönt! Fatta hur ont det måste göra att bränna större yta än såhär.. Det är ganska okej idag, knarkar Alvedon så det är inte så hemskt farligt iaf.. Men det är ju inte särskilt behagligt när det svider och bultar emellanåt..


Självklart fick jag 10% rabatt på H&M idag, haha. Men men, några av grejerna som jag beställde hade tagit slut nu, så jag är ändå glad att jag beställde igår. En del saker var på rea, så jag hade ändå inte fått särskilt mycket rabatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0