Kanske..



Kikar vidare på Skokanonens hemsida, kanske blir en tripp dit snart. 400 resp 650 kr. Hoppas någon av dem finns här i Örebro. Och passar bra förstås!

Arrangeringslektionen gick bra, hade mest genomgång av blåsinstrument och blockharmonisering. Fick spela lite jobbiga ackord på piano, blev helt förvirrad av att titta på de slarviga noterna på tavlan och sen översätta dem till pianotangenterna :P Normalt sett är jag en bra notläsare, men 5 toner samtidigt och nära varandra är inte jättelätt att spela bara sådär. Efteråt tog jag bussen till Willys, blev snabbshopping, in och ut på en kvart typ. Och sen första bästa buss hem igen. Det bästa med Örebros stadsbussar är att man får åka 3 timmar på samma bussbiljett, jag hann faktiskt med tre bussturer, några små promenader till och från bussarna, 1,5 timmes lektion och matshopping på den tiden. Himla bra :)

Nu är det läggdags. Imorgon väntar stämrep, sånglektion och träff med musikläraren som jag ska vikariera för nästa vecka. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mary

Ja, såna bussbiljetter skulle dom ha här med! I Nyköping kunde man köpa "shoppingbiljett" som gällde typ 3 timmar, här är det bara en timme =( och 18 spänn ska dom ha för resan också!

2010-10-19 @ 23:31:42
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0