Nattlig gäst

Dennis har åkt hem till Linköping över helgen, men som tur är slipper jag sova ensam den här natten iaf. Emma är påväg hit nu, hennes elever hade en liten musikal ikväll som de ville att hon skulle se, så då missade hon sista tåget hem. Trevligt med lite sällskap en stund, men jag är nog inget vidare sällskap för jag är så trött. Så det är snart läggdags. Jag hinkar i mig massa te för att halsen inte ska göra så förbaskat ont. Vet inte om det hjälper så mycket, men det är ju gott iaf..

Ser på Rosa bandet-galan nu. Så tragiskt att det är så många som drabbas, så alla pengar till mer forskning behövs. Jag har skänkt en slant idag, har du?

Kommentarer
Postat av: tess

skönt att du slipper sova ensam iaf ;)

2010-10-28 @ 22:48:32
URL: http://latess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0