Planering

Jag ska ju vikariera hela nästa vecka och ha hand om massa barn i årskurs 1-6. Skulle ta en avslappnande lång dusch nyss, men det gick ju sådär. Nu har jag planerat flera lektioner i huvudet, haha :) Skrev nyss ner lite grejer jag kan göra med dem, lite riskabelt att ha allt i huvudet nuförtiden har jag märkt. Förut funkade det alldeles utmärkt, men nu finns det liksom inte plats för allt längre :P Svårt att veta hur lång tid saker kan ta, men jag får prova mig fram. Jag är ju inte riktigt van vid att jobba med så små barn.. Men det är bättre att ha för mycket än för lite planerat tycker jag! Alltid bra att ha nån 5-minuters grej att ta till ifall det behövs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0