Sjukling

Den här dagen har spenderats i soffan tittandes på serier och lite tv. Och en stund i badkaret mitt på dagen också. Horisontalläge är det som gäller för mig idag:P Men jag mår lite bättre såhär på kvällskvisten, eller ja, nu är det ju mitt i natten. Strepsils mint mot halsontet, Bisolvon mot slemhostan och Otrivin Comp mot nästäppan gör att jag mår lite bättre än om jag skulle vara utan dem iaf.. Fick nyss ett ryck och spelade piano och sjöng. Jättesmart att sjunga när man är sjuk.. Men vad gör man när man får feeling? ;P Är faktiskt väldigt stolt över mig själv att jag har blivit så sjukt mycket bättre på att spela på gehör de senaste åren! Förut var jag väldigt notbunden, men nu har jag inga större problem att höra vad jag ska spela istället, himla skönt!

Den här finfina låten blev det mest. Ska lära mig att spela sådär snyggt tänkte jag :)

Kommentarer
Postat av: Mary

Åh, den låten är så fin! Den var ett av alternativen till vår vigsel men så tog vi en annan låt istället.

2010-10-31 @ 09:18:20
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0