Trötta veckan?

Känns som jag är trött hela tiden den här veckan.. Men nu är det kanske inte så konstigt med tanke på att jag har varit igång hela dagen. Ikväll har jag faktiskt gjort klart min läxa till på onsdag, vilket i princip innebär att jag kan vara ledig fram till tisdag efter imorgon. Jag är en sån som hellre gör mycket när jag väl är igång så jag kan vara ledig sen än sprider ut det.. Beror förstås på hur mycket man har att göra, men hellre göra det mesta nu så jag kan vara ledig i helgen. Eller i långhelgen kanske jag ska säga, känns himla lyxigt med lediga måndagar från och med nästa vecka, I like!

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF-kosten

Härligt med lite extra ledighet :D

2010-10-15 @ 11:46:34
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0