Underbara elever!

Åh, äntligen! Idag har jag fått träffa en helt underbar klass. Femmorna var hur bra som helst idag, särskilt den ena klassen. På 45 min hann vi sjunga fyra låtar, de fick härma rytmer som jag spelade på en trumma och så tittade vi på den här underbara videon och sen fick de gå loss och hitta på egna rytmer som de spelade på kroppen eller stolar eller så, inga vanliga instrument alltså! Verkligen häftigt och jag märkte att de tyckte att det var riktigt kul :) Nu är jag glad och nöjd, haha :) Så vill jag att alla klasser ska vara! Åtminstone några i veckan ;) Nu ska jag försöka hitta på någon lämplig musiklek eller liknande till ettorna och tvåorna imorgon, sen åker jag hemåt.


Kommentarer
Postat av: Mary

Vad kul det låter! Hoppas jag gav nån inspiration till lektionen imorn! kram

2010-10-28 @ 17:49:52
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: tess

vilken tur att de är snälla mot dej ;) det måste underlätta väldigt mkt kan jag tänka mej!

2010-10-28 @ 20:32:16
URL: http://latess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0