Chokladmousse

Nu har jag invigt mina EasyTones! Och fort gick det! Kändes som jag bara svischade fram :) Känns faktiskt lite extra i benen och rumpan när man går. Och under fötterna, haha. Känns helt knäppt om man har haft på dem ett tag, men man vänjer sig nog :)

Eftersom jag har både tränat och promenerat en hel del idag så fick jag unna mig lite hemmagjord chokladmousse hos Adrijana. Mycket gott! Idolnördar som vi är kollade vi förstås på kvalet ikväll. Jag tyckte att alla utom Linda var ganska dåliga ikväll, sjöng surt gjorde de minsann. Linda är en av mina favorittjejer, så för mig var det rätt självklart att hon skulle gå vidare faktiskt. Hon känns trygg på scenen och hon vet vad hon håller på med.

Kom precis hem och nu måste jag lägga mig. Har tandläkartid imorgon bitti. Och efteråt tänkte jag träna, hoppas att jag inte känner mig alltför mörbultad efter tandläkaren :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0