Diskberg

Vi som var så duktiga och diskade undan i princip direkt. Men nu när jag blev sjuk och skolan är igång och Dennis jobbar hela dagarna är det ingen här hemma som tar tag i disken. Till slut struntade jag i att jag inte riktigt orkade och diskade ändå. Så nu går det använda köket igen, himla trevligt ;)

Gillade Idol ikväll med, särskilt gotlänningen som var sjukt bra på gitarr och dessutom sjöng snyggt - samtidigt! Det är då verkligen inte det lättaste. Annars vet jag inte om det var så många speciella med ikväll..

Tidig morgon imorgon också, så det är väl bara att styra mot sängen. Ikväll blir det CSI tills jag somnar.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, gotlänningen var bra! jag gillade hon tjejen från göteborg som bagge plockade ut.

2010-09-09 @ 09:03:38
URL: http://readingmary.blogg.se/
Postat av: Wiilow [foto tankar känslor]

Du är bara för söt!

Såg du mitt fb meddelande? Nu har jag bytt till google crom och det är bättre =)



Jag kan inte fatta att du inte söker till idol? Du skulle ju komma med hur lätt som helst! Kanske jag skulle skicka in tips om dig nu såhär efteråt som man kan=)



De där diskbergen är inte roliga....man skulle ha varsin tallrik, gaffel, kniv och glas med namn på och inget mer=) Då var man ju tvungen att diska efter sig ...



KRAMAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-09-11 @ 23:53:24
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0