Loppis

Idag har jag, Jenny och Gabriella varit på loppis på IKEAs parkering och sen åkte vi till Bra och begagnat när vi ändå var i farten. Det här roliga kom jag hem med för en hundring: gammalt men oanvänt Trivial pursuit, en nessecär, en mjölkskummare och plåtburkar som jag tänkte ha te i eller nåt :)


Det blev även ett par jeans (likadana stuprör med hög midja som jag alltid köper; 199kr på cubus) och lite annat smått och gott :)


Eftersom Jenny och Gabriella cyklade (och jag har punka på min cykel) fick jag låna Jennys bil, perfekt! Jag skulle verkligen vilja ha en bil. Nog för att jag blir alldeles svettig när jag ska parkera på sådana gigantiska köpcenterställen där det är sjukt mycket folk och bilar överallt, men annars är det så himla najs. Det går så mycket fortare och är så himla smidigt! Särskilt när man ska handla mat, vilket jag förstås passade på att göra :)

Kommentarer
Postat av: Mägz

VILL OCKSÅ SHOPPA!

2010-09-04 @ 23:31:17
URL: http://babybq.blogg.se/
Postat av: Maria

Vi har samma make-up-remover =) gillar du den? det gör jag!

2010-09-05 @ 17:04:36
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0