Ska jag våga?

Funderar starkt på att inviga mina nya coola EasyTones snart ;P Det är alltid lite läskigt att gå ute med ett par sprillans nya dyra skor tycker jag.. Men jag tvekar ju egentligen inte om de ska behållas eller inte, så vad är jag rädd för? Lite för att de är nya och vita och fina, men mest för att de är dyra.. Mina gamla gympaskor är på bristningsgränsen, så det var ju inget onödigt köp direkt.. Får se om jag vågar ta dem till Adrijanas Idolmys sen :) Går liksom inte testa att gå ordentligt inne, då kommer man ju fram till en vägg på en gång :P

Här är de! Tycker faktiskt att de blir snyggare för varje gång jag ser dem :) Och turkost är ju aldrig fel! (Ganska imponerad över att jag lyckades ha på mig skon när jag tog det sista kortet, haha.)

Kommentarer
Postat av: Mary

Snygga skor, ta dom till Adri! Nån gång måste dom ju ut och gås med!

2010-09-27 @ 19:58:56
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Marcela

Åh så du köpte dom!! :) Du måste ju berätta om de ger något resultat, de hoppas jag att de gör med tanke på vad de kostar. ;)

2010-09-29 @ 10:31:26
Postat av: Wiilow [foto tankar känslor]

SV:Klarbär är som körsbär fast mycket syrligare och godare=)



Bra att du skrev om din blogg gumman!

Många STORA kramar

2010-10-06 @ 02:20:37
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0