Hata hockey!

Måste det vara hockey vareviga kväll nu eller? Jag blir galen, det förstör mina tv-kvällar :P Dennis brukar väldigt sällan kolla på tv annars, så det blir väldigt påtagligt nu när han är sjuk och ser på tv typ halva dagarna.. Och dessutom hockey. Men det måste han väl få göra. Jag sällskapade igår, men det var ju inte överdrivet kul.. Hade sett fram emot en fredagsmyskväll med Så ska det låta. Men jag tar det nu istället, det blir en bra start på dagen! Sen tänkte jag åka till Marieberg, eller främst Skopunkten! Jag vill ha nya skor som vanligt ;) De har rätt bra fakeconversisar där, så det blir nog nåt par sådana. Är sugen på röda. Och ballerinaskor vore inte heller helt fel. Gummistövlar vore också bra, mina håller på att gå sönder.. Får se vad det blir helt enkelt. Hursomhelst är det ju alltid trevligt med ta 3 betala för 2. 3 par skor för några hundringar är ju inte helt fel!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tänkt när vi shoppade loss i Linköping en tisdagsförmiddag. I princip ensamma på Ikanohuset! Vi kom hem med 3 par vintertövlar var =) Och massa annat förstås! puss

2011-04-09 @ 12:50:34
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0