Pannkakstårta

Jag blev helt plötsligt jättesugen på pannkakor idag. Och medan jag stekte kom jag på att jag skulle göra en pannkakstårta :) Sagt och gjort, varvade med kesella vanilj och frysta hallon och blåbär. Mycket gott!

Har som vanligt mycket att höra, hehe. Men nu bör det lugna ner sig lite iaf.. Men jag har ofta långa skoldagar, åker hemifrån 8.30 och kommer hem runt 18.. Så jag är rätt trött som vanligt. Har inte hämtat mig från de senaste fullspäckade helgerna heller, ska bli skönt med en helt ledig helg snart!

Kommentarer
Postat av: Maria

Oj, pannkakstårta lät ambitiöst. Tror inte jag har ätit det förr. Skönt att det börjar lugna ner sig, det blir väl så när SMASK-ruset har lagt sig. inga måsten på samma sätt kanske. Hoppas du har en bra och rolig praktik iaf. pusspuss

2011-04-05 @ 22:04:57
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Maria

Nja, jag har mindre ont i huvet men det är nog för att snoret kommer ut nu, haha, blä! Men på nåt sätt sätter sig alltid mina förkylningar i lungorna så jag blir så himla hostig. Varje morgon får jag hosta upp äcklet som har åkt ner i lungorna under natten, inte mysigt eller en bra start på dagen! Men tur i oturen så händer ju det här ett par gånger om året så oftast har jag en flaska mollipect stående.

2011-04-05 @ 22:43:07
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Junitjej

Så smarrigt med pannkakstårta!! Din blogg är kanonfin!

2011-04-06 @ 06:32:26
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0