Sjukt trött

Det känns som om jag säger ofta att jag är sjukt trött, men idag har jag verkligen varit det.. Och snart stupar jag. Det har varit en väldigt lång men bra dag. Var på skolan kl 9 och kom hem för nån minut sen. Har skrivit lite på arbetet, haft lektion, ätit lunch i solen, förberett och haft praktik (sångelever), ätit finmiddag på uteservering med Matilda som jag inte har träffat på länge (och lite annat folk, men hon var viktigast för mig ;)) och varit på en riktigt bra avslutningskonsert. Förstår ni att jag är trött?
Imorgon ska mitt arr vara klart dessutom. Men jag tror inte jag fixar att göra nåt på det ikväll, får gå upp tidigt imorgon och arra klart då.. Fast det är inte så mycket kvar som tur är..
En till fjällbild kan ni få, tyckte den blev lite cool :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Vissa dagar är bara sådär, man är skittrött men har massor att göra. Hoppas det gick bra att arra nu på morgonen! puss

2011-04-29 @ 09:12:37
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0