Solarn

Idag har det varit strålande sol precis hela dagen. På förmiddagen var jag hemma och läste, visserligen tråkiga böcker, men ute i solen. I linne och shorts! Shortsen var för övrigt väldigt tighta förra sommaren och nu ramlar de nästan av, haha. Men det är ju kul att se förändring på det sättet :)
Promenixade till och från skolan i mina easytones, så nu har jag fått dagens träning :) Däremellan satt jag och Rebecka inne i datasalen och skrev på vårt arbete. Skittråkigt att sitta inne, men det går framåt, så det är skönt :)

När jag kom hem hann jag lapa sol i en timme till, lovely :) Så nu borde jag ha fått lite färg tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag borde också ha fått färg tycker jag, men det ser lite dåligt ut med det. tycker du att dina easytones har fungerat? puss

2011-04-18 @ 22:34:00
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Maria

Men, åååhhh Maaaalin! Nu har du ju avslöjat det! Hädanefter kommer alla små pojkar heta Måns-Sören, vad ska jag nu hitta på för namn?

2011-04-19 @ 08:47:33
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Maria

Ja, Glenn-Alfons var fint! Det tar vi =)alltså, det där med bilderna. Jag gjorde mig själv till 2 administratörer för bloggen för att kunna använda samma gmail-login överallt. Det blev enklare med mobilen och mailen och bloggen och allt. Sen igår tog jag bort min gamla admin. med hotmailadress eftersom jag inte loggar in med den längre.så alla inlägg gjorda med gamla inloggningen har förlorat sina bilder. puss

2011-04-19 @ 22:00:12
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0