Flytta in på skolan?

Just nu känns det nästan som att det skulle vara en bra idé att flytta in på skolan en vecka framöver. Så mycket tid som jag spenderar där blir det inte många timmar hemma per dygn. Idag har jag varit där precis hela dagen och kom hem igen för typ en kvart sen (strax efter 22).. Två rep började och avslutade dagen och däremellan har det varit uppsats, uppsats och åter uppsats. 

Igår hade vi opponering, vilket de förstås inte ens hade sagt. De hade utsett kommentatorer, men det är väl ändå inte samma sak som opponenter? Dålig stil! Hursomhelst kändes det väldigt jobbigt eftersom vi har så mycket kvar, jag är liksom van vid att uppsatsen är så gott som färdig vid sådana tillfällen.. Men idag hade vi handledarträff med vår fantastiska handledare, han är riktigt grym och hjälper oss jättemycket! Så nu känns allting mycket lugnare och vi vet hur vi ska hantera det hela. Om han nu tycker att vi är inne på rätt spår efter dagens arbete. Men det tror jag nog, det blev riktigt bra! 

Dagen avslutades i alla fall bra med en belöning i form av ett roligt paket i brevlådan. Vad kan jag inte avslöja eftersom det innehöll några julklappar. Både till mig själv och andra ;)

OCH. Det har snöat :D Äntligen! Dock tycker jag att vädret borde fatta att det inte ska vara plusgrader när det är snö, för då blir det tösnö och så småningom is och väldigt spårigt överallt.

Kommentarer
Postat av: Maria

hur kändes det på opponeringen sen då? Jag är bara glad att vi inte har snö än för Skåne är helt totalt värdelösa på att snöröja så det blir katastrof på en gång och folk använder inte vinterdäck vilket och ställer till det. Hoppas det går bra med uppsatsen! puss

2011-12-07 @ 23:05:41
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Nu är snön nästan helt borta här och det är trist=( Jag saknar den riktiga vintern.

Nästan så att du skulle flytta in på skolan nu fram tills jul. Tänk vad skönt och vakna upp under skolbänken och vara på plats, hihi..ne, skämt å sido.



Hoppas er kväll var mysig i går Torsdag=)

2011-12-09 @ 19:13:14
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0