Alla <3 dag

Idag har jag haft min första praktikdag på kulturskola, kom hem halv åtta ungefär.. Och nu är jag trött och har ont i huvudet av alla nya intryck. Men förmiddagen var lugn i alla fall. Jag duschade länge, åt frukost i lugn och ro och tittade på One Tree Hill. Och njöt av solen :)

Har nyss ätit middag och snart blir det lite alla <3 dag-mys framför en film eller nåt med Dennis :) Ska minsann lyxa till det och fixa chokladpudding, det får man inte varje dag :)

Hoppas ni har en fin dag :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Glad hjärtedag på dig med =) Vi gjorde hjärtpizza så det blev visst mer firat än vad vi tänkte, riktigt gott var det! Sen såg vi filmen " I love You Philippe Morris", bra film faktist! puss

2011-02-14 @ 22:42:41
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0