Jaaa!

Fy vad skönt, nu har jag äntligen skickat in SMASK-arret. Det är mycket pill på slutet alltså.. Har fixat layout på alla 35 stämmor och sparat dem som pdf. Har nog tagit 4-5 timmar bara det.. Undrar hur många timmar vi har lagt ner på arret? Rätt många. Och fler timmar blir det, nu ska det letas (eventuellt sy) scenkläder, koreografera en dans och lära sig den. Och slutligen uppträda, förhoppningsvis många gånger ;) Även fast det är tidskrävande så är det fantastiskt roligt! Vårens absoluta höjdpunkt, helt klart!

Nu ska jag unna mig lite One Tree Hill innan det är läggdags. Är "ledig" imorgon, så jag tänker att jag kan få lite sovmorgon :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Lycka till med scenkläderna! Men ni brukar ju ha extraordinära outfits! puss

2011-02-21 @ 08:36:26
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0