Produktiv dag!

Idag har jag minsann hunnit med mycket! Jag har vikarierat som musiklärare utan att ha planerat något överhuvudtaget innan och utan att ha fått några instruktioner, eftersom jag fick hoppa in i sista minuten. Det var spännande. Men det gick riktigt bra faktiskt. Kanske börjar få lite koll på vad som funkar och inte..

Gick på stan i typ 10 min på vägen hem, shoppade lite på apoteket, köpte voltaren gel idag efter tips från Maria, hoppas det funkar! Hittade även tre diadem på glitter för 25 kr :) Kom hem vid halv fyra och sen dess har jag bara tagit det lugnt en liten stund. Jag unnade mig ett avsnitt One tree hill innan jag satte igång med arrangeringsläxan. Skulle komponera två låtar utifrån vissa ramar. Jag tyckte att det blev rätt fult, men jag vet inte hur jag skulle lyckas med något annat med de grejer som var tvungna att vara med :P Sen har jag även klippt håret på Dennis. Snart stupar jag nog. Men jag tänkte duscha först, spola hett vatten på mitt onda..

Har sovit med flätor, får så fina lockar då :) Blir nog till att fixa inbakade flätor efter duschen ikväll med :)

Lockarna, ett av de nya diademen och nagellacket som jag målade igår. Och en väldigt trött Malin.



Kommentarer
Postat av: Maria

Vad fin du är! Klart jag fattade att det var du =) Jag har bara en Malin som kommenterar och definitivt bara en Malin skriver puss till mig! puss

2011-02-08 @ 22:48:21
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Johanna

ja verkligen, och idag är det 3min sent, på grund av signal fel.... bra när man kan kolla innan man sticker iväg.... :)

2011-02-09 @ 07:18:27
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

fina bilder!

2011-02-09 @ 10:55:11
URL: http://jlunde.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin - livet med LCHF kost..

Svar: ingen aning hur mycket där fick plats på det gamla :P kollade aldrig det haha



men som tur är har de skickat mitt nya :D

2011-02-09 @ 11:43:57
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du är så fin! Vad kul med musiklärarvikariat! :D

sv. Haha, jag blir sugen också! Tur att jag kan käka massamassa ;) Du får komma hit så bakar jag tonvis med bullar!

Åh vad skönt att ni slipper massa tjafs. Jag hade mått som en prinsessa om jag fick vara med min prins varje dag.. Njut till max, lite åt mig också :D Hoppas voltaren hjälpte, ha en fin dag! kramkram

2011-02-09 @ 14:57:52
URL: http://dearhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0