Recension av melodifestivalen 26/2

Såg inte mello igår, så recensionen kommer nu istället. Och då hittade jag inga bilder utan lappar på :P

Melody Club Låter som de brukar tycker jag. Och de fula frisyrerna är kvar också, haha. Ganska catchy refräng, men jag tycker inte att han sjunger så bra, det låter ansträngt..

Julia Alvgard
Det här vet jag inte riktigt vad jag ska tycka om. Varken bra eller dåligt, varken tråkigt eller spännande. Helt okej. Men framför allt blått :P

Lasse Stefanz
Hahaha, jag fixar inte hans sångsätt alltså. Måste han avsluta med dörr? Det heter händer, inte händörr! Komiskt med orkesterpukor och kastanjetter också, jag skrattade lite varje gång :P Men det är ändå coolt att de har funnits sen 1967.

Linda Pritchard
Bästa sångerskan ikväll! Sådär kan jag absolut inte sjunga :P Riktig powerballad, jag tyckte det var bra, lite tjatigt kanske, men det är ju då det fastnar.

Anders Fernette
Nu blir det lite sångnördigt här igen, men han har ju ingen botten? Hans röst låter så liten. Förutom när han skriker i refrängen kanske.. Inte så värst bra. Ett schlagerslut iaf, haha!

Linda Bengtzing
Va? Är det bara hennes fjärde gång i melodifestivalen? Känns som tionde.. Men det är ju en riktig schlagerdänga iaf, texten är lika töntig som vanligt och det är precis sånt här som vi gör narr av i SMASK ;)

Nicke Borg
Förutom att jag tycker att de borde ha lagt sången lite högre (eftersom han låter bättre där) så gillar jag det här! Riktigt snyggt när hela kompet kommer in. Och gitarrsolot, breaken och stråket till höjningen är så snyggt! Ja, sånt lyssnar jag efter ;)

Love generation Nja, tyckte inte att någon av dem sjöng speciellt bra. Men låten är ju rätt catchy, så den kommer säkert spelas..

Bäst The Ark. Synd att inte de tävlade ;)

Kommentarer
Postat av: L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-02-27 @ 12:29:33
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: Zami

Ha en bra söndag! :)

2011-02-27 @ 16:24:48
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0