Underbara Clara

Vet inte om någon av er läser Underbara Claras blogg. Hon har nyligen fått barn men inte skrivit ut om det är en pojke eller en flicka. Däremot har hon visat bilder på bebisen.. Igår skrev hon det här inlägget om rykten på nätet pga detta. Inte för att det är jätteviktigt att veta könet, men det är ju faktiskt något man frågar, det hör ju till liksom till.. Jag säger varken att det är bra eller dåligt, men jag förstår inte varför det skulle vara så farligt att avslöja det? Och jag förstår verkligen inte hur det kan vara mer privat att säga att det är en pojke än att visa bilder på bebisen? Jag tycker definitivt tvärtom!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har också fått desolett - otippat att vi har samma stort igen! eller inte =) Jag läste också Claras inlägg och vet inte riktigt vad jag ska tycka. Folk lägger sig i för mycket, bara för att hon är en offentlig person så MÅSTE hon skriva om hela sitt liv. Men som du säger så spelar det väl ingen roll om hon hade skrivit att det är en pojke, då är det ju mer privat att visa bilder på barnet. Hoppas du har en bättre dag idag - saknar dig med! puss

2011-02-24 @ 12:23:29
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Alexandra Nilsson - En Vikt Resa

Jo det är så otroligt skönt när man förlorar mycket men dock finns det nackdelar som typ att man fryser häcken av sig xD.

2011-02-24 @ 13:27:35
URL: http://livsstilen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0