Händelserik dag!

Idag har jag vikarierat och haft 3:or och 4:or i musik. Första lektionen gick hur bra som helst, så jag tänkte att äntligen kommer det bli en bra arbetsdag. Men nja.. Det blev bara värre och värre, haha. Eller iaf stökigare och stökigare. Och mellan de två sista lektionerna (som var direkt efter varandra) fick jag avbryta ett slagsmål mellan två killar i fyran som hade råkat i luven på varandra. Jag vet inte vad det handlade om, men de slogs med knytnävar och sparkades. Min första instinkt var att gå emellan och hålla isär dem tills de lugnade sig. Och det lyckades jag med som tur var. Men det är läskigt vad starka de blir när de är arga, trots att de är så pass små! Usch, jag tyckte det var obehagligt!

Nu är jag precis hemkommen från ett stenhårt vattengympapass (ja, vattengympa kan vara riktigt jobbigt med rätt ledare) så nu är jag väldigt trött.. Jag var trött redan imorse när jag vaknade eftersom jag hade sovit alldeles för lite.. Men men, det funkade iaf. Jag fick inte alltför ont i huvudet under dagen :P

Nu har jag äntligen fått några bilder från förra helgens spa-kväll! Minda och jag var så lyckliga över att vi skulle få äta, haha :) Och såhär snygg var jag i gul och svettig saunamask och alldeles för tjocka gurkskivor för att de skulle ligga kvar på ögonlocken i mer än några sekunder ;)


Kommentarer
Postat av: JD | 60 kg ska bort!

en spa-dag skulle jag med behöva ordna :D vad kul!

2011-02-01 @ 17:18:07
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0