Knäppa syskon

Jag och mina syskon är nog rätt knäppa, haha. En kväll när jag var hemma och vi borstade tänderna så lade sig Magnus på golvet utanför och stack bara fram med huvudet i dörröppningen. Det såg så himla roligt ut, så vi skrattade hur mycket som helst. Och efter ett tag hamnade vi där allihopa :P Och Magnus fortsatte lägga sig där varje kväll när det var dags för mig att borsta tänderna, haha :P



Och Stefan har också en hel del knäppt för sig. Han hade gett bort en gigantisk fjärrkontroll till pappa och såg så himla rolig ut när han skulle trycka på den så jag var tvungen att leka paparazzi ;)


Kommentarer
Postat av: Wiilow [ foto tankar känslor]

hahah men så härligt, riktig syskon lek=)

Jag minns att jag och syrran höll på att smyga sådär och kika fram bakom dörren från våra rum på kvällarna.



Jo, skönt att det gick bra.

Kramar

2011-01-06 @ 00:25:07
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0